pondělí 23. května 2011

z poměrně slušně

našlápnutého dne se stalo líné pondělí. Ráno to začalo ve slibném tempu. Zatímco MLT snídali, vyřídila jsem pár e-mailů. Poté co jsem odvezla jednoho do školky, jsem s druhým dojela na kontrolu na ušní.Všechno v pořádku. Cestou do školky pokus o koupi sandálů sice nevyšel, ale byl ;) Ze školky malý nákup, aby zbytek rodinky - MDH jako obvykle, MDOD má prázdniny a MDMD se doma vzpamatovává z chirurgického zákroku -  měl přes den co jíst. Fofrem převléknout. Oteplilo se. Zkontrolovat poštu. A hurá na kávičku. Když jsme probraly, co jsme potřebovaly, povedlo se mi koupit ty sandály. Doufám, že jsem odhadla velikost. Po příjezdu domů jsem se silně zpomalila. Něco málo poklidila v kuchyni, něco málo udělala na zahradě a trochu posurfovala. Zkrátka tu tak nějak chodím od ničeho k ničemu :) Za chvíli to začne. S MDH na metro, pro chlapečky, na veterinu, domů, večeře atd. Už se těším, že bude živo ;)

PS: sandály jsem neodhadla, takže jsem si po večeři (hory palačinek na přání) "sfrkla" pro větší :)) Přece jen to byl den jak má být ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat