úterý 31. května 2011

poslední květnový

den by měl být fajn.  Krásné počasí. Úplně letní. Ani mráček, ale pofukuje příjemný větřík. Něco málo jsem popracovala a ještě popracuju na zahradě. Nějak mi ne a ne kvést. Čekám kopretiny, krásnoočko a rudbékie. Ani pivoňky se do toho zatím nepustily. Jen jedna jediná růžová, kterou zřejmě mám. Zbytek vypadá na bílé... Ooops - teď jak o tom přmýšlím , zapoměla jsem, že kvetou vajgélie.

 Krásně, dokonce tak, že jsem se rozhodla, že uhynulý ořechoplodec nahradím další. Zkusím vybrat další barvu a hlavně už žádné kupovaní levných malinkých rostlinek. Pěkně vzrostlou to chce hned! ;) Vzadu na zahradě mi vykvetla žlutá kručinka a bílé a fialové kosatce a pár orlíčků. Ty jsou stísněné živým plotem, tak se ji do toho moc nechce. Ani se nedivím. Čemu se divím je to, jak profesionální a ne malou částkou zaplacený zahradník dokáže tak nepřemýšlet. No nic.

Odpoledne dorazí moji rodiče a večer jdeme do divadla. Trochu se bojím, že v něm bude horko. Stařičké malé Branické divadlo určitě nemá klimatizaci. Snad bude aspoň představení stát za to a povede se nám schladit poté na večeři v resturaci na Vltavě ;)

2 komentáře:

  1. To su skvele plany, restaurace na Vltave, to by som si dala povedat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ono to nepluje, je to pevně zakotvené u břehu - žádná mořská nemoc - ale výborně tam vaří a voda a klídek ....

    OdpovědětVymazat