čtvrtek 29. prosince 2011

Ježíškovi

je někdy potřeba trochu pomoct ;) Už když letos na podzim vystavili v obchodě novou kolekci jsem se zamilovala. Ač jsem pochodila spoustu dalších obchodů, už mne žádné jiné nezaujaly. Ale ta cena! Ach jo. Tak letos holt nové boty nebudou. Třeba jindy jiné... Sice jsem je chodila občas "kontrolovat", ale rozhodnutí bylo celkem jasné. Při poslední předvánoční pochůzce jsem opět procházela kolem a .... sleva! 30%! To se zkrátka nedalo ignorovat. Navíc byl v Praze už jen jediný pár a slíbili mi ho dovézt na nejbližší prodejnu. Osud! ;) Hned první den po svátcích jsem vyrazila, vyzkoušela a byly/jsou moje! Hurááá!



Upřímně? Mému rychlému rozhodnutí pomohl i fakt, že jedna nejmenovaná osoba si s sebou na čtrnáctidenní pobyt přivezla hned troje téže značky. Nízké, že? Trochu se stydím, ale ne zas moc ;)

2 komentáře:

  1. Nemaju chybu, musis osobe podakovat za inspiraciu a to, ze ta doviedla k tak dobremu rozhodnutiu, nech sa ti v nich paradne chodi!

    OdpovědětVymazat
  2. dobrý nápad! že bych si je dneska vzala na sebe na rozlučkovou večeři... blbý je , že K netuší a dneska jsem řádila v jackpotu - to ví, ale taky netuší za kolik... ach jo :))

    OdpovědětVymazat