pondělí 19. prosince 2011

Purpura


provoněla celý dům. Konečně jsem měla tu pravou chvíli na její použití. Čas tvoření úlů. Bez nich by naše Vánoce nebyly ono. MDH sice nechápe, jak právě tohle může někomu chutnat, ale já i skoro všechny děti o každý jeden kousek bojujeme :) Předpis, který používala rok co rok už moje babička, pak máma a ted i já. Kdoví, jak skončí až se do svých kuchyní vrhnou mé dcery !

takže před

a potom

MDMD letos bude mít výsadní právo při konzumaci. Musela totiž fofrem pěšky pro moučkový cukr a máslo - matka totiž, pro vychutnání správné atmosféry resp. pro přežití víkendu, požila  a řízení motorového vozidla bylo nemožné ;)
a takhle k atmosféře přispívá náš miláček

původně vonná lampa - jeden ze dvou symbolických náznaků betlému, který vlastním, tedy vlastnila jsem ;(

2 komentáře:

  1. Ja si prosim receptik, skusim zohnat formicku!
    Teda Rusty je rostak!

    OdpovědětVymazat
  2. 200g piškotů, cca 20ks odebrat na dna a zbytek rozdrtit, 160g cukru moučka, 3lžíce rumu, 4lžíce mléka - lze podle nutnosti pridat - vypracovat tuhé těsto. náplň - 120g másla utřít s vanilkovým cukrem a žloutkem.
    pokud jsi nikdy nedělala - já si dělám kuličku, kterou do půlky obalím v cukru krupice - tu obalenou část strčím do formičky a druhým koncem malé vařečky také namočeným v cukru vyvrtám dírku na náplň- odstraním přebytek, dám náplň a zavřu piškotem

    OdpovědětVymazat