pondělí 19. prosince 2011

Školní trhy

Zítra odpoledne budou ve škole vánoční trhy. Každá třída má svůj prodejní stánek s vlastními výtvory. S prvňáčky jde výroba asi pomalu a tak nás paní učitelka poprosila o spolupráci. Vyrobit s dětmi cosi doma a přinést. Inu začala jsem googlit. Něco snadného, rychlého, levného. Zachránily mě moje oblíbené stránky familyfun.com. Měla jsem pocit, že nic snadnějšího už najít nelze. Barevné papíry, provázek, nůžky a sešívačka. Simple and easy. Ne tak v naší rodině. Nejen , že ustříhnout, byť podle čáry, rovný proužek, je pro MLT něco naprosto nemožného, ale nejsou bez pomoci schopni použít ani tu sešívačku :)) Navíc zatím co jeden s mojí maximální pomocí tvoří, druhý na druhém konci stolu  zkouší sílu nůžek třeba na dinosourově ocasu nebo jen tak cvaká sešívačkou a rozsévá drátky po místnosti....
Ještě, že jsem měla na střední škole dost soudnosti a nepodala přihlášku na pedagogickou fakultu. Kam by se hrabal Makarenko! :))
Po první etapě


dnes bude druhá, snad všichni přežijeme ;)

2 komentáře:

  1. Presne na tieto som pozerala, ked som rozmyslala, ze pojdem na Christmas Workshop, ale nakoniec som sa dobre rozhodla poslat kolace a WS odignorovat, ved mame aj matky na RD a dobrovolne doma, nech idu ony.

    OdpovědětVymazat
  2. jsou super - celkem si dovedu představit clý náš velký stromek ozdobený jen tím, ale to by mi neprošlo.

    OdpovědětVymazat