úterý 6. prosince 2011

Perníčky


Sama sebe jsem překvapila. V tom letošním chaosu jsem úplně zapoměla, že jsem vyjímečně nezapoměla fotit :)) Tak jsem dnes objevila zhruba týden staré fotky. Když MLT zaslechli, že se budou péct perníčky, nemohli se dočkat. Testo jsem letos koupila hotové. Loni asi taky, nebo bylo z krabice? Každopádně Babické perníčkové nezklamalo. Krásně se s ním pracovalo a chutnají taky dobře ;) Kluci poctivě vykrajovali. Pečení jsem víceméne odhadovala, takže každá várka dopadla trochu jinak a to i díky pokusům s potíráním rozšlehaným vajíčkem. Nejlépe dopadly ty potřené až po dopečení. Zdobení jsme nechali na druhý den, ale tam trpělivost došla dřív než minule a cukr z tubiček skončil víceméně rovnou v pusách ;)




Já v pečících pauzách stihla "zprovoznit" nový stojánek z Ikea. Plechové sobíky, sněhuláky a stromečky jsem nakoupila také letos a mám z nich velikou radost. A to i proto, že zatím nevzbudily nežádoucí pozornost Rustyho ;)

1 komentář:

  1. Ja ta chvalim, tolko si nafotila a popisala! Nema to chybu, stojanek musim aj ja vytiahnut, len neviem, co na to kocur, ten sa bude tesit! Pernicky su utesene! Ja by som chcela v sobotu urobit cesto a mozno v nedelu napiect, uz sa na to tesim!

    OdpovědětVymazat