středa 14. prosince 2011

Slepeno ;)

tedy ne úplně všechno - nějak mi nevyšly ty bez dírky, tak ještě dopeču. Sobí hlavy budou bud slepené krémem nebo polomáčené...

Dnes jsem zase po ránu "řádila". Rychle na poštu pro další balík ze zoohitu, rychlý nákup potravin a rychlá kávička. Pak už volnějším tempem :)) Koupila jsem vánoční přáníčka, crackers pro MDMD a její kamarádky, rádio pro MDMiL, dáreček pro vnučku (!) a spolu s MDH nový mobil. Dlouho jsem odolávala dotykovým přístrojům s internetem a podobnými vymoženostmi až jsem podlehla ;). Bude pod stromečkem. Snad se ho časem naučím i používat.

4 komentáře:

  1. Ta matika na tych lineckych kolacikoch ma najviac desi, ale nedopekam, radsej tie nesparene zjeme :-))) Co pekne dostane kocur zo zoohitu? Navstevnici dostanu darceky tiez? Som zvedava, co vam donesu :-) Ktory tablet ste nakoniec kupili?

    OdpovědětVymazat
  2. pytlíček s catnipem a rolničkou :))
    tablet zatím žádný - bude možná až po ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Presne tie iste pohladky som kupila aj ja! Tebe vyslo tolko kolacikov? TO je kolko davok? Ja budem musiet dorobit, v sobotu som dala mame a dnes som poslala na besiedku do skoly dalsie, ostala mi sotva tretina :-(

    OdpovědětVymazat
  4. ať žije M&S!
    pět balíčků těsta ze supermarketu ;)

    OdpovědětVymazat