čtvrtek 9. listopadu 2017

Makovec III

Naprosto geniální. Bez mouky, bez cukru . A hlavně mi moooc chutná 😉

Do koláčové formy o průměru dvacet centimetrů vyložené papírem na pečení nalijeme těsto z těchto ingrediencí :
100g mletého máku
100g tvarohu ( použila jsem jaroměřický)
150g nahrubo nastruhaného jablka 
 2 vejce
 lžička prášku do pečiva
 lžíce medu
Na stosedmdesát stupňů jsem pekla čtyřcet minut. Určitě ne naposled 😉

podle avecplaisir.cz

5 komentářů:

  1. Právě koukám na Kluky v akci a oni dělají makovec. Určitě vyzkouším ten Tvůj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😉 oba, které dělám jsou výborný - jsem maková 😀

      Vymazat
  2. Také jsem maková a tvůj makovec určitě vyzkouším - už proto, že je bez mouky a vypadá úžasně. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat