sobota 4. listopadu 2017

Trhací buchta

od crustycorner tentokrát na slano. Kdysi jsem zkusila a už dlouho slibovala MDMD , která tehdy nebyla doma.
Připraveno - krásně vykynuté těsto, olivy, kapary, sušená rajčata...


Rozválené těsto jsem lehce pocákala olivovým olejem a pokladla ingediencemi...


Placku jsem ještě posypala strouhaným sýrem, pokrájela na čtverce a poskládala do formy. Pekla jsem na stoosmdesát zhruba třičtvrtě hodiny, větší část času přikryté alobalem. Ke konci pečeni jsem ještě posypala sýrem a odkryla.
Po vytažení z trouby jsem spěchala na cyklovýlet. Než jsem se vrátila měla  buchta svoji historickou úlohu téměř splněnou ;)


 Při psaní eseje asi opravdu přišla k chuti ...


4 komentáře:

  1. To vyzera super!

    Chcela by som take vediet, asi to treba vyskusat a nie furt hovorit, ze kysnute cesto neviem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem kynuté taky odmítala dělat - jediné, co mi na tom vadí je zdlouhavost a je fakt důležité " neutopit mlynáŕe" , ale tohle zatím vyšlo vždycky 😉

      Vymazat