čtvrtek 16. listopadu 2017

Pestrá strava 😀

Může to tak vypadat, ale necpeme se jenom dezerty 😉 I když momentálně mám zase plnou troubu 😀
Už druhou letně podzimní sezónu u nás jako příloha k rybě nebo kuřecím steakům je velmi oblíbená pečená zelenina - tedy hokkaidó, máslová dýně, sladké bramory, brambory, cuketa, lilek, cibule, česnek, brokolice, paprika ... olivový olej a jakákoli směs koření - momentálně grilovaná zelenina, ale když není po ruce , tak jen sůl, pepř, petrželka .


Není vždycky zastoupeno vše, co jsem vyjmenovala a také ne všichni na tom ujíždějí 😉 LP tvrdošíjně vybírá pouze klasické brambory a ještě je loupe . LK se již propracoval ke sweet potato 😀Aspoň zbyde víc pro nás ...

Čerstvě vytažené oatmeal cookies - některé navic chocolate chip  😉


7 komentářů:

  1. Zelenina vyzera super, ja robim v trube len sladke zemiaky tak 30min., zvysok na panvici obcas. Urobi sa to, ked to das vsetko naraz?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víceméně ;) když mám náladu tak přihazuji postupně , ale většinou je holt něco měkčí a něco tvrdší :)

      Vymazat
    2. To som rada, ze v tom nie som sama, ked to vidim u Jamieho, si poviem easy, ked to spravim a je to take kazde ine, tak som z toho nefit. Prihadzovat postupne ma nenapadlo, skusim niekedy :) Dakujem!

      Vymazat
  2. Ta zelenina vypadá velmi lákavě - až budu moci pečenou, tak si ji s chutí udělám. Teď mne ale čeká přísná dieta - v pondělí jdu na operaci.

    OdpovědětVymazat
  3. Zeleninka je krásná. Hned bych si jí dala.

    OdpovědětVymazat
  4. Navíc mám spoustu vypěstované máslové dýně a nevím co z ní vyrobit.

    OdpovědětVymazat