úterý 21. listopadu 2017

Připraveny?

Já ano. 😉
Nástěnný kalendář používám  stejný už dlouho. Vlastně od okamžiku , kdy jsem našla ideální místo a sebrala odvahu zatlouct hřebíček do poměrně zánovniho kusu nábytku.



Diářů stolnich či těch do kabelky jsem vyzkoušela několik modelů . Ideální byly bankovní ;) Každopádně se mi jako nejpraktičtější ukázal týdenní . Pro letošní rok ( po vlastních pokusech ) jsem nakonec objevila - dokonce ve slevě 😉- celkem ideální variantu. No a dnes jsem v zásilkovně vyzvedla novou - červenou 😉 - verzi . Základní rozvržení je stejné a doplňující stránky se mi zdaji dokonce požitelnější než v tom aktuálním.
Záložka, guma na zajištění, poutko na propisku i vnitřní kapsa na zadních deskách zůstaly 👍


...
Tak jsem přechválila 🙄 dolistovala jsem na konec a 
   - místo čtyř stránek s kolonkami na tipy na dárky (?) je jich osm a úplně chybí stránky na kontakty ( jsou pouze předepsané na lékaře) a také byly zrušeny stránky na poznámky 😖

4 komentáře:

  1. Darceky su najviac pre stastnu rodinu :) Asi? Ci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu , na co to tam je - ne , že by mi do něj rutinně někdo nakukoval, ale určitě bych do něj nic "tajného" nepsala - válí se běžně v kuchyni na stole a tak ... ty kontakty tam rozhodne pro mě byly užitečnější 😉

      Vymazat
  2. Nějaká inovace musí být. Ale oba jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat