pátek 13. ledna 2012

Ladění

Nedávný nákup nových kozaček mne nakopnul k lehké obměně šatníku. A tak jsem využila ochoty MDOD jít se mnou nakupovat. Nebylo to tak úplně nezištné, sama moc chtěla novou, tentokrát černou, bundu. Ta moje, kterou nosila loni jí už zřejmě nebavila ;) Vyrazily jsme rovnou do mého oblíbeného obchodu a povedlo se - tvídová sukně, černé kalhoty a šedý svetr. Paráda, přesně pro to jsem v podstatě šla. Hned vedle jsem koupila ješte jiný šedý svetr a splněno! Sice by se mi ješte líbila bílá halenka a červený svetřík, ale nic se nemá přehánět, že? ;) Něco jsem nakoupili i pro MLT a i na tu černou bundu došlo. Měla jsem pocit, že pro letošek - tedy letošní čas slev - splněno. Něco tomu ale chybělo. Do včerejška. To jsem šla kolem obchodu s bižuterií....

a super ladí s mým novým , jak jinak než červeným, mobilem :))

Žádné komentáře:

Okomentovat