neděle 8. ledna 2012

Sobota jinak

Mám celkem ráda takové ty obyčejné  dny, které se vymknou rutině a plánům. Ne, že bych nějak přísně rutinu dodržovala, ale určitým stereotypům se, aspoň podle mně, člověk časem nevyhne. Nejsem ten, kdo by proti tomu nějak násilně bojoval, ale každou změnu vítám ;)
Zimní soboty, zejména pak ty, kdy je jeden člen rodiny například omezen nemocí, u nás probíhají zhruba následovně - snídaně, děti tv,učení, já nákup potravin,MDH spánek, svačina, čtení, hry, MDH stále spánek, oběd, pro mne uklid, děti hry, cokoli domácího spolu, DDs učení, tv, večeře, čtení. Na včerejší ráno byl v plánu autoservis - nesvítící světlo. Já jsem v pátek zahlédla v obchodě hezký jarní kabátek pro MMD, takže plán druhý - vyzkoušet.
Celé to proběhlo zhruba následovně - MDH vyrazil s MLT do servisu s tím, že pak dají snídani u McD, kde je po zkoušce a vrácení MMD domů vyzvednu. Kabátek neslušel a tak jsme vyrazily do jiného obchodu jen tak na rychlou kontrolu slev. A ejhle - nestačily jsme zkoušet ;) Paletko, kalhoty, tričko - víc jsme nestihly. U chlapů totiž nešlo všechno jak mělo - McD byl už před , po příjezdu ještě zavřený, servisem, takže MLT už řádili v opravně. Fofrem do auta, i s MMD. V závěru ani ne desetimuntové jízdy defekt!  Pomalounku jsem dojela na místo. Tam jsme  byli nuceni všichni  setrvat. Kluci řádili jak černá ruka, MDMD hučela, že se potřebuje doma učit a my se snažili všem vysvětlit, že věci se zkrátka dějí ;) Po hodině bylo všechno hotovo. Já skoro definitivně ;) Světlo na jednom, hřebík vyjmut a pneu opravena u druhého. Doma kávička při vaření oběda. Monopoly. Nákup potravin a pak už návrat k oné rutině. Přes původní nadšení, že bude změna jsem v tu chvíli měla na mysli jen Uff! konečně klídek :))
Ale z nákupu mám radost obrovskou. jen tam ještě zůstaly minimálně jedny šatečky - cena sice po slevě, ale skoro nepatrné.... uvidíme, dáme ještě jednu kontrolu ;)

1 komentář:

  1. Servis, defekt... to su slova pri ktorych ma mrazi! Ale saticky, to treba fakt este overit, ja mam v plane overit buduci tyzden jedny cizmicky...

    OdpovědětVymazat