pátek 13. ledna 2012

Muffins

Když jsem před Vánocemi objednávala dárek pro MDMD rozhodla jsem se rozmělnit cenu za poštovné :) a přihodila silikonové košíčky na pečení. Už dlouho jsem o nich přemýšlela... jen zkrátka musel přijít ten správný popud. Nedávno zvěřejněná fotka double chocolate muffins mně přiměla je poprvé vyzkoušet.  Nemám moc ráda nestandartní odměřování.  S "cups" už jsem vyrovnala nákupem odměrky, ačkoli stále válčím s odměřením tuhého másla, a teď zase jogurt na decilitry! :) Ach jo. To už bych spíš zvládla "půl kelímku". Vlévat jogurt do odměrky tak široké, že onen decilitr je cca centimetr od dna a pak to zase přelévat do misky mi při té hustotě přišlo asi stejně nepřesné jako můj "bajvoko" odhad. Nakonec jsem , snad, zvítězila. Dobrá zpráva - košíčky fungují! Snad jim to vydrží ;)


2 komentáře:

  1. Ten jogurt je fakt chore davat do odmerky, je to tak 3-4 lyzice, myslim, ze to nemusi byt presne :-))) Kosicky super vyzeraju, odkial mas, mas link?

    OdpovědětVymazat