úterý 3. ledna 2012

Pistole ;)

Pokaždé, když  jsem při mém tvoření narazila v návodu na "připevníme tavící pistolí" jsem si znovu a znovu posteskla - ach jo, tu kdybych tak měla a vždycky jsem si slibovala, že už ji příště někde koupím. Od včerejška už ne! Náhodně jsem po kávičce s kamarádkou zabloudila do obchodu Tchibo a ejhle - týden potřeb pro kutily! A v regálu poslední kus v elegantním kufíčku. Šup a je moje. Teď jen čekám na příhodný okamžik - vše, jde-li to, hotovo, děti někde zabavené... - abych mohla nažhavit a .... přilepit oko naší věrné pavoučici! Dokonce jsem to odpadlé oko našla. Chudinka má téměř jednu sezonu za sebou jako jednooká.
Už? (trouba vyčištěná, vyluxováno, vyžehleno, dítě u TV, kočka zavřená,oběd počká ;)



Už!  Evelína je zase kompletní ;)

A abych nezapoměla. Včera jsem zase doháněla Ježíška, který ze seznamu nepřinesl zásobník na věrnostní karty ;) Co naplat - co si člověk neudělá, to nemá :))

2 komentáře:

  1. Teda, pistol zavidim, ja vies po com tuzim? Po takej tej pistoli zosivacke na zosivacie naboje. Ked budem velka... Ale toto je dobre, to je na tie tycinky?

    Kapsicka je super! Ja som si na karty minule kupila cervenu kozenu penazenku na karty. Super vymyslene zapinanie! Chvalim!

    OdpovědětVymazat
  2. :) mám taky vyhlídnutou takovu červenou koženou... za 150,-

    ano, na ty tyčinky
    ta tvoje pistole mi taky fascunje - hlavne, když ji má v ruce Chevy Chase :))

    OdpovědětVymazat