pondělí 30. ledna 2012

Příbuzní

Mám celkem ráda všechny své příbuzné - ať už ty z mé strany, tak ty "nově" získané přes MDH.  Před naším pobytem v cizině ;) jsme  udržovali celkem časté styky - vzájemné návštěvy, společné restaurace i výlety. Za těch pár let nám trochu odrostly větší děti , přibyly malé a tak začalo být složitější sladit programy. Četnost potkávání se se tím dost snížila. O to víc jsem ráda, kdykoli má k něčemu podobnému  dojít. Když jsme tedy zhruba před dvěma týdny byli pozváni na návštěvu, začala jsem hned googlit , vzhledem k příjmení hostitelů,  prasátko. Měla jsem bohužel velmi málo času a protože se mi první návody nepovedlo úspěšně zrealizovat, dáreček nakonec nebyl. Později, v klidu, jsem našla ten "nej" a je tu - v originále se jmenuje Flora ;)


Hezká záminka pro další setkání, ne? ;)

1 komentář: