středa 7. března 2012

Akce kniha

Vůbec jsem netušila, že i mezi dětskými - tedy těmi opravdu dětskými - knihami  může být nesehnatelný bestseller :)) Ne, že bychom holkám nekupovali české knížky. Jeden díl oné poutavé trilogie o žábákovi a ropušákovi - Kvak a Žbluňk jsou kamarádi - jsme už měli doma z dob jejich prvních pokusů. Když pak byla ve škole MLT doporučena edice První čtení, vyrazili jsme do knihkupectví a koupili díl druhý - Kvak a Žbluňk od jara do Vánoc. LP se do hrdinů úplně zbláznil. On vůbec tak nějak má rád žáby ;). Bylo jasné, že bez třetí knížky- Kvak a Žbluňk se bojí rádi- to nepůjde. A pak to začalo :) Nejdřív jsem objela nejbližší knihkupectví a zjistila, že není. Pak jsem obtelefonovala vzdálenější a zjistila, že není. Potom jsem začala googlit a zjistila ... že pravděpodobně jediná, ale opravdu JEDINÁ v republice, je v obchodě v Českém Těšíně! Trošku z ruky.  Přes internetový obchod se mi ji povedlo objednat. Musela jsem se ale ujistit, že bude má, takže ještě jeden telefonát přímo na prodejnu... paní mi sdělila, že ji opravdu mají a to dokonce ve slevě, protože je poškozená, ale ujistila mne, že písmenka nechybí, že je jen lehko naražený hřbet ;) Slíbila, že ji pro nás dá HNED stranou. Uff. konečně jsem mohla radostnou zprávu sdělit LP. Ten o té chvíle každému vyprávěl, jak mu brzy přijde pošta. Dnes dorazila. Tak jen odpoledne fofrem na poštu a je NAŠE!!!!

2 komentáře:

  1. Co my neurobime pre tie nase deti :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. přesně! a včera jsem ji objevila tady u nás v lokální půjčovně knih :))

    OdpovědětVymazat