sobota 24. března 2012

Jaro II

Takže - ve čtvrtek jsem lehko oťukávala MDH - přece jen jde o větší finančí částku. Sice nestihl, kvůli svému výletu, vidět vše naživo, ale jen na obrázku, přesto víceméně schválil. On tak nějak všechno schvaluje "víceméně", aby měl zadní vrátka na stížnosti ;) Trošinku jsem rozpočet naddimenzovala, abych měla rezervu - částka byla schválena. Včera nastal den D. V prvním kole jsem koupila jedno křesílko a stolek v akci. Díky tomu se vešly i dva květináče, tácek a další polštáře...a ještě zbylo ;) Pak jsem se zamyslela ;) a došla k závěru, že pokud vyndám z auta sedadla, nebudu muset platit tak vysoké dopravné. Rychle domů. Za deset minut z minivanu ministěhovák. Po přeměření svitla naděje ušetřit za dopravu úplně. Povedlo se. Šikovný Ukrajinec za pade vměstnal do vozu stůl 220x100, šest židlí a druhé křesílko! Ušetřená částka sice úplně na cenu neplánovaných podsedáků nestačila, ale do plánované sumy jsem se i s nimi krásně vešla! Doma vyložit.
Do vyprázněného auta naložit stávající nábytek k odvozu. To byl sice oříšek - jak se s těma všema nohama a područkama do prostoru vkroutit, ale nakonec jsem zvítězila.

Uklidit , umístit a kochat se.


Na montáž zbytku mám minimálně další týden. Třeba seženu šikovnou helping hand ;)

1 komentář:

  1. Ty mas teda manzela snov! Pamatam ako som stahovala stary byt vo Felicii :-DD

    OdpovědětVymazat