sobota 3. března 2012

Návrat do dětství

V onom obchodě nevrací peníze. Jediná možnost je výměna. Byla jsem nucena najít cokoli v hodnotě 318,- . Tolik stály děštníky pro chlapečky. V den výletu ale nepršelo, tak co s nimi, že? ;)
Zoufale jsem hledala něco aspoň trochu užitečného ;) V hračkárně!! Po deseti minutách jsem byla rozhodnutá nabrat fixy, pastelky, modelínu... Když v tom mi padl do oka spodní regál hned vedle společenských her. Variant bylo několik. V užitečnosti ale všechny předčila právě tahle.





LP sice hned napadlo rozsvítit žárovičku "rychlým řešením", ale jinak oběma úplně uniklo, že jde o učení. Hurá! Aspoň na chvíli :))

Fixy a pastelky se do částky taky vešly ;) a možná bude časem následovat další krabička od www.voltik.cz ...

2 komentáře:

  1. Toto je retro, pamatam si to, ale mi unika odkial, asi zo skoly, lebo my sme podobne doma nemali! Nam by sa to hodilo, Lou ma trosku averziu na matematiku!

    OdpovědětVymazat
  2. kluci se nechtejí učit všeobecně a z matematiky ted vubec nedostávají úkoly, jen z psaní, ale máme procvičovat - jenže, co není označeno "DÚ" to zkrátka neudělají, takže tohle zatím funguje ;)

    OdpovědětVymazat