sobota 17. března 2012

Sluníčko


 Včera hned ráno letos snad opravdu poprvé přesvědčivě jarně začalo svítit sluníčko! Všechno jde veseleji ;)
  Poté, co děti odešly do škol jsem se , po nezbytné kontrole pošty a rychlém dokončení projektu vázička, fofrem dala do pečení carrot cake k odpolední svačině. Fofrem proto, že v jedenáct hodin se vdávala dcera mé, lehko vzdálené, sestřenice a já si nemohla nechat ujít příležitost podívat se, jak to vypadá, když se z mých vrstevnic začínají stávat tchyně ;) V kostele na Vyšehradě byla ukrutná zima, ale všechno dobře dopadlo - vzali se! :)
 Cestou domů jsem se stavila v masně a pro zeleninu. Neodolala jsem a koupila pár jarních kytiček. Na proměnu jsem měla slabou třičtvrtěhodinku ;) Takže zimní dekorace šup do bio popelnice, zamést spadané jehličí, listí a hlínu, omýt parapety (tedy ne všechny, ale ty tři po ruce) a dveře, zbylé dekorace odnést do sklepa, rozmístit květináče...

hurááá!

2 komentáře:

  1. To je nadhera! Ja som dnes vysadila tie muskaty, len som ich nedala zatial von, ale su na zasklenom balkone :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tam jim bude dobře ;) bych taky neco takového potřebovala - do patra do ložnice se mi to nechce vynášet ...

    OdpovědětVymazat