pátek 30. března 2012

Namnožené projekty ;)

    Tak trochu nevím - a tak trochu nerada to přiznávám ;) -  kde mi hlava stojí. Už ani nevím, který projekt je který. Důležité ale je, že se posouvají dopředu. Sice ne úplně hladce, ne úplně rychle a malinko chaoticky, přesto pořád věřím, že všechno jednou bude. Dnes, díky výpadku, pro nepřízeň počasí, jedné mé nové aktivity, se dostávám aspoň k jakémusi shrnutí. Dokončeno není skoro nic. Jeden WiP za druhým a ani to není chronologicky.
    Starý zahradní nábytek jsem v nedělních ranních hodinách odvezla k MDP. Včera se opravdu našla pomocná ruka a nový je sestaven. Bohužel začalo pršet a já ho nestihla rozestavit. Takže zatím takhle.
Nic moc výhled, ale hned jak se oteplí, jdu na to. Igelitový kryt jsem koupit stihla, jen se mi nechce natahovat přes nábytek stojící na mokré podlaze.
    Se sukní jsem v sekáči koupila výplň, pravděpodobně péřovou, do kulatého polštářku a protože mně moooc svrběl háček v úterý jsem začala


včera vypadal takhle

i s novými zapichovátky ;)

    Postupně doplňuji velikonoční výzdobu - něco od dětí, něco nového, něco ze sklepa...
    Dnes jsem odstranila už opravdu poslední vánoční dekoraci a konečně pověsila obrázky.




    Rusty pilně pomáhal ;)

3 komentáře:

  1. ale nelíbí se mi ten střed - to už je pozdě řešit - zustala pomerně velká dirka a je to jakoby nabrané....

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa ten tvoj stred paci, pekne to je! Aj Domino miluje papierove tasky!

    OdpovědětVymazat