úterý 5. března 2013

Ať žijí zviřátka

Hlavně ta domácí a zejména ta naše...
  Dnešní plán byl jasný. Osm nula nula začne úklid. Uklízečka má volno, tak to zase jednou - konečně- vezmu z gruntu já ;) Dost bylo "šmrdlání" :)
  První překážka - MDH. Zrovna snídal a já si vzpoměla, že s ním potřebuji probrat jednu celkem důležitou záležitost týkající se školy.Když už jsme téměř došli k závěru a já málem šla pro nářadí, náš miláček Rusty se z nepochopitelných důvodů zamotal (podruhé ve svém krátkém životě) do závěsu na kuchyňském okně a celý ho strhl!




 Poprvé se mi to všechno  za cca dvě hodiny povedlo rozmotat a znovu pověsit. Tentokrát jsem po hodině a půl kapitulovala. To co se povedlo jsem (s pár odloženýma) pověsila, zbytek letěl do koše. Náhradní už bohužel docházejí...
  A úklid? Sotva jsem díky skluzu stihla  přízemí.

Žádné komentáře:

Okomentovat