pátek 22. března 2013

Zahradní pléd

  Přesně podle rady z blogu ;) jsem koupila tři kluba příze Lada. Béžové. Přikoupila jsem háček číslo pět a hurá na zkušební vzorek. Nemyslela jsem si, že jsem úplně nezručná nebo snad nechápavá, ale opravdu mám skoro chuť napsat, že navdory návodům jsem nakonec pochopila :)) Nějak mi to hlava nebrala. Vzor jako takový ano, ale otočky a další řady!  Měla jsem pocit, že čím víc jsem rozklikla videí, tím víc jsem zmatená... :)

 
 

Opravdu to hezky roste... Jen nevím, jestli tři budou stačit ;) Každopádně došlo i merino na MSB, takže objednávka do Vlnapu je na spadnutí.

4 komentáře:

  1. už mám vyháčkovaná dvě přadena :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakpak to vypadá teď? To bych snad nechtěla ani zkusit, mám pocit, že bych si do toho zamotala i prstíčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náhodou! už tě vidím zachumlanou v tom vašem útulným koutečku!

      Vymazat