úterý 19. března 2013

Krakonoš?

 Tak toho jsem vyfotit zapoměla. Ale, co pamatuju - dobře deset let zpátky - je pořád stejný. On i jeho policajt i čert. Klobouk dolů. Sice si svoji obětavost kompenzují alkoholem, ale to k tomu asi už zkrátka patří ;)

                 btw ten čert má na sobě opravdu jen trenýrky- nechápu, ze mne by byl rampouch.

 Pro letošní akci opravdu nemohlo vyjít lepší počasí. Sněhu na závod masek bylo dost, sluníčko příjemně hřálo.... Kluci se vrátili do let ještě dětštějších než teď prožívají :) Svezli se na kolotoči a umělecky nazdobili vlastní perníčky.



Skauti upletli největší pomlázku , jakou jsem kdy viděla. Měli opravdu co dělat ;) Vydražena byla za 1300Kč. Jo - a já nenápadně přihlížela, když se jeden ze skautů marně :) pokoušel naučit MDH jednu menší uplést... I got it! Ne, že bych to potřebovala, ale kdo ví ...


 
 
MLT stříleli z kuše a luku, bojovali jako rytíři, počítali ulítlé balonky, snědli kde co. A takhle se při hodu sekerou pochlapil MDH


Protože nám z postávání byla časem přece jen zima, vydali jsme se na procházku z grogem a po cestě zpátky MDH a LK zamířili domů. My, zbývající dva, jsme se ještě vrátili na vystoupení folklorního souboru a šermířů. Mami , takhle mě vyfoť, ať brácha závidí...

Žádné komentáře:

Okomentovat