pátek 22. března 2013

Výzdoba

  Tak konečně jsem se k tomu včera dostala. Ne, že by nebyl čas, ale pořád jsem čekala na sluníčko a teplíčko. To by ale podle všeho do Velikonoc nebylo, takže přes opravdu chladno a lehké sněžení....
 Tu venkovní jsem pěkně odflákla. V rychlosti jsem zlikvidovala chvojí  a pověsila věnec.


Vrbové větve jsem jestě ani nekoupila ;(
V kuchyni jsem pověsila svoje výtvory - letošní vajíčka...


a přidala loňské zajíčky

Po domě roznosila slepičky a spol.


Jarní nálada se ani tak nedostavila ;( To sluníčko by to vážně chtělo.
 I Rusty je už připraven ;)

3 komentáře:

  1. Rusty, yes!!!

    Kedze budem 3 dni na home office, tak sa buduci tyzden tiez s niecim pochvalim ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlík šel kolem s brýlemi - a on docela držel :))

    už se těším ....

    OdpovědětVymazat