čtvrtek 10. března 2011

někdy je příhodné

nemít o všem v domácnosti tak úplně přehled. Nedávno před příchodem návštěvy jsem za nic na světě nemohla najít obdélníkové talíře perfektně vhodné na servírovaní chlebíčků. Mimochodem těch vajíčkových - s půlkou vajíčka, majonézou, šunkou a okurkou na bramborovém salátu ;) Vzdala jsem to. Ležely na kulatých a celou dobu mně to štvalo. Pak jsem pozapomněla a při včerejším úklidu mi to nedalo a znovu jsem důkladně prohledala skříňku. Talíře jsem opět nenašla. Tedy našla, ale později a ne v oné skříňce. Ale objevila jsem také již dlouho postrádané cokýnky. Před zhruba pěti roky při stěhování sundané z poliček ve skleníku. Skoro jsem zapomněla, jak moc mě jejich výroba bavila. Škoda, že pro ně nemám moc uplatnění. Zase jen ty tři poličky.  Už se těším, jak je připevním. Jen je potřeba je zkrátit. Nebo uháčkovat jiné nové ? ;)

1 komentář: