středa 2. března 2011

tak ještě

to bude chtít pár pokusů k doladění tvaru ;) , ale jinak celkem vydařený pokus. Soda Bread podle N. Málem mě sice dostala lepivost těsta - bochníček nešel ani náhodou - to bych musela do trouby s ním vrazit i přilepené ruce ;), ale nakonec jsem ho zkrátka vyklopila z mísy na plech. Kříž byl dodělán dodatečně po pár minutách v troubě, kdy už šlo do hmoty říznout. Propečení jsem zkoušela špejlí a trochu musela protáhnout čas. Mně chutná. Uvidíme, co tomu řekne zbytek rodinky ;)
btw můj další pokus o Cookies skončil o poznání hůř - v koši resp v drtiči odpadu. Stopy zahlazeny dokonale :)

1 komentář:

  1. Gratulujem!

    Ano, cesto sa musi miesat, co najmenej, aby sa nelepilo, pripadne mozes dat o tuk viac muky.

    Ja ho na plechu uz ani neupravujem,necham tak, ako ho vysotim z misy, ked pomucim povrch, tak sa mi kriz podari, len ho robim hlbsi ako ty, potom mi netreba tolko casu na pecenie, tvoj je pekne vysoky aj v strede, moj je skoro prerezany na stvrtky, ale na prvy pokus mi urcite nevysiel, este chcem skusit scones, to je rovnake cesto len sa dava aj cukor, este to checknem a pripadne vyskusam!

    OdpovědětVymazat