středa 23. března 2011

uuuž!

Domácí šál z kytek je hotový! 55 květů, vzor je obšlehnutý jako většinou od Attic24, materiál merino od Vlnap, lichoběžník s delší stranou cca165cm. Už se těším na letní rána s kávičkou a knížkou na lavičce před domem ;)


A fofrem jsem se pustila do krajky s ptáčky. Ty jsem pro změnu našla u Hortenzie ;) Je sice trochu širší než by mi vyhovovalo, ale na zmenšování ptáčka prostě nebyl čas. Potřebovala jsem zjistit, jestli jsem filetové háčkování pro všechny ty granny squares nezapoměla. Kordonet 80 jsem doma ještě poslední našla, háček 14 (ten po babičce) taky. Jen oči kdyby o kapánek líp sloužily :)

Snad pro ni najdu uplatnění ;)

1 komentář:

  1. Nadhera, pled aj filetova cipka! Uz si ta predstavujem, ako sedis s tou kavickou, hned by som sa pridala! Mne ostalo vela priadze, idem urobit este jeden sal pre mamu, ale mam vlastne cas do jesene :-)

    OdpovědětVymazat