neděle 20. března 2011

zima se letos

ne a ne vzdát. Jarní prázdniny na horách mám ráda. Většinou to vyjde tak, že je pěkně nad nulou, svítí sluníčko , já si konečně  užívám lyžování aniž by mi byla zima ;) a do města se vracíme už do "jarního". I letos to začalo slibně. Sluníčko hřálo a připalovalo nám "čumáčky". Bohužel jen dva dny. Další den celý propršel a pak přišlo i ochlazení a znovu sněžení. I v Praze - podle zpráv od mámy, která nám hlídala MDOD a dům ;) Hezky, i když chladno, se udělalo až v okamžiku našeho odjezdu - jak klasické! ;) No a doma mi přes noc pomrzly i krásné macešky, které mi tu máma připravila jako jarní přivítání ;(
Každopádně jsme stihli přečíst, co se dalo, zahrát snad všechny hry, co máme. MLT pronikli i do tajů hry Logik. A zakončit sezonu účastí na každoročním setkání s Krakonošem, letos v doprovodu ne jednoho tradičního čerta, ale celé jejich smečky. Že by vylezli z blízké Čertovy hory? Pro většinu dětí to bylo jediné vysvětlení ;)
Jen to jaro, kdyby už přišlo!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat