středa 9. března 2011

povedly se!

cookies! a dokonce s pochvalou. Zhruba rok od nevydařeného pokusu jsem znovu zkusila týž recept a vyšlo to. Netuším, co jsem tehdy udělala špatně, ale výsledkem byla drolivá směs, která neměla šanci se spojit v cokoli, co by se dalo nazvat těsto a po nakladení lžičkou na plech (když pokus tak pokus) se v troubě hromádky rozplizly do jedné velké tenké placky. Výsledek nepoživatelný ;(
Ještě, že jsem to nevzdala.
Příští pokus bude o makové koláčky, momentálně neoblíbenější mňamka pro LP ;)

2 komentáře:

  1. Shikulka, bude aj receptik? Krasne pozadie, uplne dokonale farby!

    OdpovědětVymazat
  2. mně by se líbilo tlumenější...

    2cups mouka
    1cup hnedý cukr
    2 pytlíčky vanilkového cukru
    1 vejce + 1 žloudek
    3/4 cup másla (dala jsem 170g)
    1/2 čl sůl
    1/2čl soda
    nejdřív vařečkou , pak rukama ;) a přidat kousky čokolády

    OdpovědětVymazat