úterý 25. ledna 2011

kocour je pryč

myši mají pré! ;) Nevím, jestli to v originále má zrovna tenhle smysl, ale já, když MDH vytáhne paty, se pouštím  do aktivit, u kterých bych jen velmi nelibě snesla rady a co horší, snad i pomoc ;) Takže  provozuji (ať už vlastnoručně či s pomocí) čištění lustrů a koberců, tapetovaní, malování, stěhování nábytku, úklid skříní a podobně. Tentokrát byl jeho odjezd celkem náhlý, takže ani plány jsem neměla. Jen tak jsme s mámou povídaly o budoucnosti pokoje MLT jako školáků a už to bylo! Nápad! Konečně zlikvidovat potrhané tapety, pod nimi ukrytou původní zelenou barvu, konečně pověsit zpět tu samovolně, tu s dopomocí popadané obrázky. Na to všechno si ale sama netroufám. Honem k pc a najít malíře. Kamsi jsem zadala zakázku a hned jeden volal, přijel , vybrali jsme barvu a domluvili termín. V pondělí nastal den D. V devět dorazil, vymaloval, odjel. To by bylo.
Jenže - o víkendu jsem MLT neprozřetelně slíbila koupit samolepky na zeď. Dokonce jim dala i vybrat ;) LP byl po prohlídce dvanácti možností okamžitě hotov s výběrem - příšerky. LK, podle očekávání, prošel přes dinosaury, rytíře, zviřátka k závěru, že ozubená kola. V neděli jsme náhodně koupili pro LP  mimozemšťany - předčili i ony příšerky, ale stroj nikde! Naštěstí se mi podařilo zajistit jeho přesun do kamenného obchodu. Dnes jsme pro něj zajeli (i velmi nepříjemnou prodavačku jsem vydýchala) a nalepili. Ne, neproběhlo to tak hladce, jak by se zdálo. Nedočkavci se nenechali umluvit na čekání na pomoc MDD. Rychle, honem, ať už to je! Pokyn - Ty seď a ty drž!- nevyšel. Jeden poskočil, druhý se podíval, cuknul a fialový Alien se slepil na půl ;(  Málem letěl do koše. Několik dlouhých minut jsem ho pracně rozlepovala. Asi jsem opravdu byla hodně nepříjemná, protože pak už to bylo lepší ;) Z výsledku jsou oba úplně nadšení. Jen nevím, co na to řekne kocour ;)

2 komentáře:

  1. Ktory kocur? Velky, ci maly? Nasmu velkemu je to jedno a maly kocur uz mi postrhal vsetky nalepky na okne v obyvacke, aj tie uplne hore, takze mame po vlockach a hviezdickach.
    Kolieska su uzasne, Alieni vyzeraju skor ako priserky zo zachodu reklamy na Domestos ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Velký - bude rád, že nemusel přiložit ruku k dílu, ale cenu nesmím prozradit. S Aliens más pravdu :))
    na druhou stranu Aliens líp drží Kolečka jsou z tvrdšího papíru a to není ideální - tolik nepřilnou ;(

    OdpovědětVymazat