sobota 29. ledna 2011

ty se hodí leda

tak na štrůdl - napadlo mne při pohledu na výběr jablek v supermarketu. Zaměřená na nákup vitamínů,  jsem už už chtěla odejít, když mi blesklo hlavou - proč ne? Takže šest jich nakonec skončilo v nákupnív vozíku. Vitamíny obstarají zlaté kiwi ;) Dnes ráno jsem se zmínila před LK, co chystám a rovnou jsem se toho musela pustit. Je to jedno z jeho oblíbených jídel. Chtěl moc pomáhat, ale bohužel u toho to zrovna moc nejde. Nic se nemíchá, neváží... Teda aspoň já ne. Kupuju těsto hotové, chlazené.


Tak jen nakládal nastrouhaná jablka ;)


Ještě potřím máslem

Tentokrát na mřížku ani nepřekládám :))

2 komentáře:

  1. Tie vyzeraju krasne vypecene! Davas pod ne aj struhanku? A navrch len skoricu a cukor?

    OdpovědětVymazat
  2. ano, na rozetřené máslo strouhanku a cukr a skořici - hodily by se i rozinky a ořechy, ale to by deti nejedly ;(

    OdpovědětVymazat