neděle 16. ledna 2011

ve středu

přijela na pár dní máma, moje ;). Od Vánoc jsme se neviděly. Ne že bychom nebyly ve spojení, ale po telefonu to není ono ;) Celý den jsme probíraly novinky u káviček a drobných domácích činností. I s nemocným MLT jsme stihly několik kol Zinga, postavit hrad z Lega a přečíst pár knížek. K večeru jsme usoudily, že nemoc pominula a nic nebrání tomu abychom další den vyrazily na nákupy. Ve čtvrtek jsme odevzdali MLT ve školce a vyrazily. Já na rychlou kosmetiku a máma s detektivkou v kabelce do přilehlé kavárny. A pak už rovnou do outletového centra. V prvním kole já růžový svetýrek Jackpot (v padesáti za diblíka), máma prádlo ( 2x stejné - nekupto za tu cenu) a kalhoty Attra@tivo (omylem o číslo větší než potřebovala). Ve Fast foodu jsem poprvé v životě hodila jídlo po dvou soustech do koše. Fuj! V druhém kole já džínové kalhoty Pepe Jeans. Pak jsme se přesunuly do jiného shopping mallu. Tam babička koupila vnučkám společenské komplety. Ještě pár drobností a hlavně housky na nádivku do kuřete. Doma jsem pekla a vařila, zatímco babička si užívala vnoučátka...

1 komentář:

  1. Svetrik vyzera uplne uzasne, ja budem drzat kludne aj hladovku za heslo, baby pink pristane zene v kazdom veku :-D
    Attrattivo sa mi moc paci v lete som si tam kupila take tie dziny s pudlom, este by stalo za to kuknut, ci tam nemaju nieco pekne za polovicu. Nechala som sa uniest, nic z toho asi nebude, 170eur som nechala v pneuservise, vrrrrr!

    OdpovědětVymazat