čtvrtek 20. ledna 2011

zima je zpátky

a já nějak nevím, jestli z toho mám mít radost. Pravda letos jsme toho ještě moc nenalyžovali a trošku mne o víkendu znepokojily skoro rašící pupeny na stromech, ale to dnešní ranní náledí se mi ani trochu nelíbilo.  Cesta do školky trvala třikrát tolik než jindy, dětem museli přesunout výlet na neurčito. MDD nejen, že čekala na autobus do školy půl hodiny a tím pádem přišla pozdě, ale navíc zapoměla domácí úkol, takže jsem měla o náplň postaráno. Kolem desáté už silnice vypadaly lépe i bez zásahu silničářů. Tak jsem stihla kávičku  a kromě nákupu jsem si udělala radost ;)

4 komentáře:

  1. Zasa mate sneh? Aj my chceme! Srdiecka su krasne, z akeho su materialu?
    Nechces vypnut tu muziku???

    OdpovědětVymazat
  2. z plechu, na kůžičce, dřevěné korálky.
    ty nemáš ráda Lennona? :)tak si to musíš pauznout...my , co nemáme MP3 atd jsme rádi, že jsem schopní si někam něco stáhnout :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta pesnicka je pekna pokym zacne byt taka hlucna, to je fakt Lennon? Tu nepoznam, poznam iba Imagine :-O

    OdpovědětVymazat
  4. Plechove to mam rada, farba tiez skvela!

    OdpovědětVymazat