sobota 22. ledna 2011

poslední dobou,

vlastně už to trvá dost dlouho, mám daleko víc než na čokoládu chuť na kus masa (skoro mně šokoval slastný pocit, když jsem si nedávno v restauraci dala vepřový steak z krkovičky) nebo aspoň něco slaného. Když jsem zahlédla recept na Cheesy Nibbles od Attic24, hned jsem opsala a rozhodla při nejbližší příležitosti zkusit. Takže máslo , mouka, sýr - naváženo, připraveno
krok 2

krok 3

a ta dááá

aneb když dva dělají totéž, není to vždy totéž ;) Kde jsem udělala chybu? :))

4 komentáře:

  1. VOw, neviem, malo tepla rura? Vobec sa ti neroztiekli, ja ked som to robila, tak som ich este davno robila mala uplne roztecene, tomu nerozumiem :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ako pise sefkuchar Ihnacak, treba skusat a skusat, ma pravdu, mne sa skoro nic nepodari hned, nemam zlatu ruku, boli aspon jedle???

    OdpovědětVymazat
  3. jedlé ano, ale nicmoc (doted leží pár na misce), jakoby moc mouky... nevím jestli to mohlo být tou polohrubou moukou... mne právě zkoušení moc nebaví, jak se to nepovede napoprvé považuju ta za málo blbuvzdorné a proto nic pro mně :))

    OdpovědětVymazat
  4. asi to bolo syrom, nebol dost mastny, nabuduce najdi taky mastnejsi :-)

    OdpovědětVymazat