neděle 16. ledna 2011

na pátek

jsme dostaly bojový úkol od bráchy, mého ;), dojet pro medovinu do lesa za Prahu. Ze školky jsme vyrazily. Hned po vyjetí z města jsem u pumpy, samozřejmě po natankování plné nádrže, zjistila, že nemám peníze resp. peněženku, takže ani doklady. Pěkný začátek. Máma situaci zachránila svojí kartou a tak jsme mohly pokračovat. Celkem hladce jsme Výzkumný ústav včelařství našly. Naložily krabice a hurá zpátky. Trošku jsme cestou prozkoumávaly Prahu, protože jsem kdesi, zabrána do nějaké drbárny, špatně odbočila. I tak jsme ale stihli vyměnit kalhoty, koupit další dva kusy prádla velikosti 80C - popravdě ani s mýma 75B nezávidím -, dvě sukně za výprodejovou cenu jedné ;)a jako obvykle jídlo. Doma úklid, večeře, dětičky....
V sobotu dorazil děda. Po obědě MDD ukecala babičku na další návštěvu shopping mallu. Měla, MDD, vyhlídnutý kabátek. Ježíšek zklamal, mne se minulý týden zdál stále drahý. Tentokrát už byla cena velmi sympatická a tak babička podlehla. Večer jsme opustili děti a vyrazili do divadla Kalich na představení Je úchvatná. Byla. Už dlouho jsem se tak nezasmála. J.Kretschmerové jakoby přímo šitá na míru. Špatná operní zpěvačka si plní sen s heslem "Možná někdo řekne, že jsem zpívala falešně, ale nikdo nemůže říct, že jsem nezpívala." Ještě při velmi pozdní večeři v nově zrekonstruované restauraci jsme vzpomínali na její vymluvné "Odtučnuji se" :)

Žádné komentáře:

Okomentovat