pátek 21. ledna 2011

včera večer

se mi podařilo dokončit poměrně vleklý projekt. Jeden polštář už jsem měla dávno hotový (tak dávno, že už pomalu bude zralý na vyprání) a druhý ne a ne dokončit. Všechny squares už byly jednou hotové a dokonce i pospojované. Nezdál se mi rozměr a při podrobném zkoumání jsem zjistila, že jsem celou dobu vynechávala 1ř.o. mezi skupinkami 3dl.sl. ;(  Takže jeden po druhým pěkně rozpárat a zase hezky uháčkovat. Celkem otrava. Snad to stálo za to ;)
jedna strana

druhá strana                                                                                                    

celé dílo ;)                                                                                                      

2 komentáře:

  1. Nadhera, krasne jarne farbicky, mi pripominas, ze aj ja som chcela urobit este jeden vankus na kseft, zeby tento vikend?

    OdpovědětVymazat